در جستجوی معنی زندگی

کتاب هایی که در طول سالها قرار است بخوانم تا به معنای زندگی برسم.

در جستجوی معنی زندگی

کتاب هایی که در طول سالها قرار است بخوانم تا به معنای زندگی برسم.

زندگی چیزی نیست که با فکر کردن بتوانیم به آن برسیم، در واقع زندگی نفهمیدنی ترین موضوعی است که تا به حال دیده و درک کرده ام.امیدوارم روزی بفهمم چرا نمیتوانم معنی زندگی را بفهمم!!!

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فیلم

نزدیک به هفت ساعت پشت سرهم فیلم تماشا کردم!!!بله کلا من از بچگی همین مدلی بودم. همیشه میگفتم بذار اینو تموم کنم بعد،  اونقدر گفتم این قسمت رو هم ببینم بعد میرم سراغ کارام که دیدم ساعت سه نصف شب شده.

به همین سادگی

نمیدونم چرا هروقت به محبث گنوزی میرسم خیلی کند پیش میرم. مغزم نمیکشه حقیقتا

کرونا هم که به ایران اومده، فرداپس فردا اگه از استرس ونتیجه ازمون نمیرم یهو خداروچه دیدی کرونا میگیرم و میمیرم!

تازگیا اونقدر تا خرخره میخورم که حس میکنم یه پنجاه کیلویی  چاق تر شدم.

خیلی دوست دارم اتاقمو رنگ کنم ☹️البته انگیزه شو پیداکردم ولی متاسفانه انگیزه ناپایداره و دوسه روز بعد دیگه انگیزه ای وجود نخواهد داشت

شبی خوش آرزومندم :)

  • ۹۸/۱۲/۰۱
  • سرگردان بی ذهن

نظرات (۱)

کرونا که نمیکشه! :/

منم اگه فیلم جذاب ببینم همین شکلی بست میشینم به دیدن. با همین توجیه که بذار ببینم تموم بشه برم به کارام برسم :)))

پاسخ:
بابا این همه ادم دارن میمیرن 
مخصوصا ایران که هیچکس رعایت نمیکنه و درعرض یه هفته همه جا پر از ویروس میشه
برای من جذابیت فیلم مهم نیست هروقت من امتحان داشته باشم هر پوخی برام جذاب میشه و همش بهم میگه بیا منو نگاه کن!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی